loading...
Game is here | GIH | بازی اینجاست
Admin بازدید : 432 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (0)

ادامه مطلب

 

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در E3 نمایشی خیره کننده داشت و بسیاری را مجذوب خود کرد. در مصاحبه ای که کارگردان این عنوان Hideo Kojima با IGN داشته است دلایل خود را برای تاکید بر شخصیت Snake اعلام کرده است.
ایشان در این باره گفتند:

من می خواهم بازیباز را در موقعیتی قرار دهم که این شخصیت را درک کند؛ بازی را جور خاصی تجربه کند؛ متوجه شود چه اتفاقی برای Snake  می افتد و با آن زندگی کند به طوری که داستان بازی ملکه ذهنشان شود.

من نمی خواهم کاربران به جای شخصیت “Snake The Bad Guy” بازی کنند؛ نمی خواهم فکر کنند که در حال بازی شخصیت منفی بازی هستند. من دوست دار کاربران شاهد راهی باشند که این شخصیت در پیش می گیرد؛ شاهد انتقامی باشند که او به دنبالش است؛ شاهد از پا در آمدن او در این راه باشند.

او ادامه داد:

من دوست دارم مردم این زنجیره اتفاقات را با Snake تجربه کنند و با آن در آمیخته شوند. تمامی اتفاقات بازی با فکر کنار هم چیده شده اند پس باید کاربران با دقت به این اتفاقات توجه کنند و آن ها را تجربه کنند.

همچنین کارگردان بازی در رابطه با مرگ دردناک Paz در  Ground Zero گفت:

این دقیقا همان Phantom Pain است؛ دردی که هر روز بر شدت آن افزوده می شود و این درحالی است که همه اتفاقات در انجامند. این دقیقا چیزی است که در Phantom Pain اتفاق می افتد؛ دردی که عطش انتقام را در دل زنده می کند.

Kojima هنوز هیچ حرفی در رابطه با تاریخ بازی جز “۱۹۸۴″ نزده است! البته می دانیم که بازی در سال ۲۰۱۵ برای Xbox One، PS4، Xbox 360، PS3 و طبق شایعات برای PC منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 553
  • بازدید سال : 2,431
  • بازدید کلی : 2,910,422