loading...
Game is here | GIH | بازی اینجاست
Admin بازدید : 369 دوشنبه 26 خرداد 1393 نظرات (1)

ادامه مطلب

 

تنها یک ماه به عرضه ی The Last Of Us Remastered برای کنسول PS4 مانده است. تیم ناتی داگ، سازنده ی این عنوان، در حال سخت کار کردن بر روی این عنوان، برای رفع باگ ها و بالا بردن کیفیت نهایی بازی و سرعت آن  است.

 

Corrinne Yu، یکی از کد نویسان این استودیو در حساب شخصی خود گفت: ” در تعطیلات آخر هستیم و به سختی کد نویسی می کنیم. تیم گرافیکی ما در تلاش است تا نرخ فریم عنوان The Last of Us را از ۶۰ فریم بر ثانیه بیشتر کند.”

Christian Gyrling، کد نویس ارشد این استودیو هم در حساب شخصی خود از وضعیت کار بر روی این پروژه صحبت کرد. وی در حساب شخصی خود گفت: “پس از ۴ روز کند و کاو در مورد قابلیت های CPU و پردازنده ی گرافیکی PS4، این که چه چیزی جلوی سرعت بازی را می گرفت را پیدا کردیم. بریم که باگ بعدی را پیدا و رفع کنیم.”

در ادامه ی این صحبت ها، Corrinne Yu مسائل دیگری را مطرح کرد. وی در پست بعدی خود گفت: “وقتی که در حال درست کردن گرافیک سر، صورت و لباس Drake، برای دمو بازی Uncharted 4 کنسول PS4 بودیم، شب ها در استودیو می خوابیدم و بر روی این مساله کار می کردم. این مساله کاملا واقعی است.”

باید دید که این  استودیو چگونه می تواند نرخ فریم عنوان The Last Of Us Remastered را بالاتر ببرد. تنها چیزی که مشخص است، تلاش این استودیو برای بهتر کردن کیفیت این عنوان برای بازیکنان است که این مساله قابل احترام است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط vahid در تاریخ 1393/04/02 و 12:53 دقیقه ارسال شده است

سایتت خوبه اما مطالبش کمه
پاسخ : کم کم افزایش پیدا میکنه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 546
  • بازدید سال : 2,424
  • بازدید کلی : 2,910,415